Regulamin sklepu internetowego Akwa-hodowla.pl
Postanowienia wstępne
1. Regulamin poniższy reguluje zasady funkcjonowania internetowego sklepu "www.akwa-hodowla.pl", zwanego w dalszej części regulaminu: sklepem.
2. Sklep należy do firmy:
3. "Akwa" Hodowla Ryb Akwariowych - Krystian Grala
NIP :7393949436
Adres: ul. Franciszka Barcza 10/43
Kod pocztowy: 10-685 Olsztyn
Polska
Telefon: 795684547
E-mail: info@akwa-hodowla.pl
4. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.
Koszty i sposoby wysyłki
5. Na terenie Olsztyna istnieje możliwość odbioru ryb pod adresem firmy.
6. Poza terenem firmy zamówienie jest dostarczane na terenie całego kraju przez firmę kurierską UPS.
7. Termin realizacji zamówienia w przypadku wysyłki ustalany jest indywidualnie o terminie wykonania zamówienia poinformowani będą państwo SMS-em na nr wskazany w zamówieniu.
Przy płatności przelewem na konto firmy - wysyłka paczki realizowana jest po wpłynięciu pieniędzy na konto. Dostawę żywych zwierząt ustalamy indywidualnie.
8. Wszystkie podane na naszych stronach ceny są cenami brutto (zawierają podatek VAT), nie zawierają natomiast kosztów.
9. W przypadku, gdy Zamawiający chce otrzymać fakturę koniecznie jest podanie niezbędnych danych SMS.
10. Podczas dokonywania wpłaty na konto, należność za zamówienie internetowe należy wpłacić na:
Właściciel konta: AKWA Hodowla Ryb Akwariowych
Dane konta: 49 1090 2718 0000 0001 4751 3629
Adres banku: Santander Bank Polska, aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 44a, 10-449 Olsztyn
Tytuł: W tytule przelewu (lub w opisie przelewu) należy podać imię i nazwisko bądź firmę zamawiającego oraz wpisać numer zamówienia.
Odbiór przesyłki
11. O terminie dostawy zostaną Państwo poinformowani Sms na nr wskazany w zamówieniu. Podczas tworzenia zamówienia wybierając opcję dostawy UPS Standard lub USP EXPRESS SAVER wyświetlane będą daty proszę się nimi nie sugerować ponieważ daty te są nieprawidłowe (niestety nie można tej informacji usunąć) o dacie wysyłki zostaną Państwo poinformowani SMS.
Zamówienie należ składać telefonicznie lub przez stronę hodowli.
Ryby odpowiednio przygotowujemy do transportu i pakujemy w worki napełnione czystym tlenem umieszczamy je w styroboxie i dodajemy podgrzewacze przy niskich temperaturach.
Gdy wyślemy ryby jesteśmy z Państwem w stałym kontakcie telefonicznym. Kurier dokonuje tylko jednej próby doręczenia to ważne abyście państwo w czasie dostawy byli w domu.
Gdy doręczenie nie powiedzie się ryby wracają do hodowli
W momencie gdy kurier dostarczy do państwa ryby ważne jest aby paczkę otworzyć przy kurierze wyjąć worki z rybami i następnie wyciągnąć kopertę w której znajduje się list zwrotny. List zwrotny należy przykleić na opakowanie. I tak przygotowane opakowanie należy oddać kurierowi UPS
Opakowanie, w którym dostarczone będą do państwa ryby nie jest własnością kupującego i należy zwrócić je kurierowi UPS. W przypadku gdy kurier z przyczyn losowych nie odbierze opakowania, opakowanie należy dostarczyć do pobliskiego punktu UPS z przyklejoną etykietą zwrotną. Gdy opakowanie nie zostanie zwrócone zostanie naliczona dodatkowa opłata w wysokości 100zł.
Opakowanie nie jest własnością kupującego. Po oddaniu Boxu kurierowi należy dokładnie obejrzeć worki czy wszystkie ryby żyją czy worki nie przeciekają i przystąpić do przeprowadzenia procesu aklimatyzacji.
Opcje dostawy
12. UPS Standard najbardziej ekonomiczną metodą wysyłania paczki jest wybranie standardowej dostawy, która zajmuje od 1–2 dni roboczych w zależności od kodu pocztowego. Przesyłek Standard nie realizujemy w terminach od 18 grudnia do 4 stycznia ponieważ w tym okresie jest szczyt paczkowy i okres dostawy jest wydłużony. Poza tym okresem paczki dostarczane są w 90% na następny dzień roboczy.
13. UPS Express Saver czas dostawy od momentu wysłania ryb 1 Dzień roboczy, dostawa w następnym dniu od momentu wysłania ryb np. ryby wysłane w poniedziałek dojadą do Państwa we wtorek.. W zależności od kodu pocztowego oferujemy doręczenie przesyłek w następnym dniu roboczym do 12,00, 14:00 lub na koniec dnia. Opcja wysyłki dostępna przez cały rok. Ta opcja rekomendowana jest gdy temperatura na zewnątrz spadnie poniżej 5 stopni Celsjusza w ciągu dnia.
14. Przesyłki wysyłamy przez cały rok z wyjątkiem z wyłączeniem 2 wyjątków. Pierwszy gdy temperatura na zewnątrz spada poniżej -10stopni Celsjusza, przesyłki nie są realizowane i zmieniana jest data wysłania paczek. Przypadek drugi to gdy jesteśmy na urlopie wypoczynkowym lub zwolnieniu lekarskim
Ubezpieczenie przesyłki dotyczące ryb akwariowych
15. Ryby posiadają ubezpieczenie do momentu gdy nie zostaną wyjęte z worka w którym były umieszczone w celu transportu, Gwarancja obowiązuje gdy ryby są w worku maksymalnie 1h po próbie doręczenia. W przypadku gdy zauważą Państwo że któraś z rybek padła należy wykonać następujące czynności:
-Wykonanie zdjęcia gdy ryby są zapakowane w worki orginalne (zdjęcie ma obejmować cały worek)
-Wyjęcie ryb z worków transportowych
-Rozpoczęcie aklimatyzacji ryb które przeżyły
-Wykonanie zdjęcia ryb nieżywych wyjętych z worka ryby proszę ułożyć np. na papierze aby możliwa identyfikacja ilości sztuk oraz gatunku
-Wysłanie informacji wraz ze zdjęciami E-mail/Sms nie później niż 1,5h po otrzymaniu paczki przez kuriera.
-Spisanie protokołu strat z kurierem UPS (w momencie dostawy)
Po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku zostaną zwrócone Państwu środki w wysokości wartości Padniętych ryb niestety koszt wysyłki nie podlega zwrotowi.
W dni kiedy temperatura na zewnątrz w ciągu dnia spadnie poniżej 5 stopni Celsjusza ubezpieczenie uznawane jest dla Paczek wysłanych opcją dostawy UPS EXPRESS SAVER
Realizacja zamówień i inne postanowienia
16. Zamówienia można składać przez:
- Sklep internetowy: www.akwa-hodowla.pl
- Telefonicznie: 795684547
- E-mail: akwa.hodowla@o2.pl
17. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.
18. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie działającego numeru telefonu
19. Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówienia będą odrzucane.
20. Złożenie zamówienia równoznaczne jest z:
- wyrażeniem zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb sklepu,
- wyrażeniem zgody na zawarcie umowy sprzedaży,
- wyrażeniem zgody na otrzymanie pocztą e-mail informacji dotyczących realizacji zamówienia
- oświadczeniem o znajomości regulaminu działalności sklepu i jego przestrzeganiu.
21. Firma zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień bez podania przyczyny a dokonane wpłaty zostaną zwrócone.
Reklamacje
22. Konsumentowi z tytułu rękojmi oraz gwarancji przysługuje prawo złożenia reklamacji na wadliwy towar. Reklamacjom nie podlegają ryby akwariowe.
23. Konsument ma obowiązek dostarczenia wadliwego towaru do Sklepu.
24.Zgłoszenie reklamacyjne rozpatrywane jest w ciągu 14 dni od daty jego złożenia (tj. daty widniejącej na protokole reklamacyjnym).
25. Konsument przy składaniu reklamacji powinien podać Sprzedawcy dane niezbędne do skutecznego poinformowania go o wyniku rozpatrzenia reklamacji.
26.W przypadku odmowy przez Konsumenta podania danych, o których mowa powyżej (w punkcie 24 niniejszego regulaminu), jedynym sposobem poinformowania Kupującego o wyniku rozpatrzenia reklamacji jest przekazanie mu informacji przez Sprzedawcę przy kolejnej wizycie Kupującego w Sklepie, lub jeśli Kupujący sam skontaktuje się ze Sprzedawcą.
Zgodność z RODO
27. Twoje dane osobowe przetwarzamy zgodnie z Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych Unii Europejskiej (2016/679) (“RODO”) oraz innymi obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych, które uzupełniają i/lub wdrażają RODO.